Maximum profit ved valutahandel via FXCM !

Her debatteres udviklingen af de forskellige valuta.

Maximum profit ved valutahandel via FXCM !

Indlægaf Starbreeze skrevet Ons 28. Jan, 2009 09:20

Hej kære medlemmer.

Jeg har igennem længere tid korresponderet med en fyr der hedder Keith Long.Han har har været trading agent længe og er en snu ræv indenfor valutahandel !
Hele setupet er tydeligt og alt information er tilgængeligt.
Det er vigtigt at man har styr på processen og kan se alt hvad der rører sig.

Han er ikke en hvem som helst ! Han har skrevet nedenstĂĄende bog.

http://www.forxprofit.com/book.html

Jeg fandt ham meget troværdig gennem en lang række dialoger, og besluttede at oprette en konto i Bank of America.Der satte jeg et større beløb ind 100.000+ og gjorde ham til min Trading Agent i FXCM.
Det er jeg glad for idag :-) !

http://www.fxcm.com/

Han har nu gennem ca 10 handelsdage genereret mig ca 23500 kr !!!
Det er meget imponerende resultater, som man ved at læse på hans Facebook profil kan få verificeret.

http://www.facebook.com/profile.php?id=805303445&ref=ts

Han opererer med Minilots pĂĄ 500$ og med fulllots pĂĄ 5000$ pr. konto.

Ved indskud under 25000$ tager han 25% i fee og over 20% !

Jeg har arrangeret at hans fee trækkes direkte på min bankkonto i USA.

Den RIGTIG fede fidus er at man kun betaler fee hvis der er genereret mere profit end tidligere trading dag ! Altså kun ved forøget depotværdi betaler man 25% af profitten for seneste gevinstgivende handel !
Der er INGEN gebyrer udover hans fortjeneste af dit seneste overskud !

http://www.facebook.com/group.php?gid=6161264795

Skattemæssigt er det for danmarks vedkommende "kun" 33% da det ikke er aktiehandel men valutahandel,for Sverige ved jeg ikke men det kan kun være bedre :-)

Jeg er af den mening at vi ikke har set "bunden" i diverse aktieindex worldwide,og derfor handel med aktier de nærmeste måneder mere high risk end valuthandel,som foregår på en helt anden måde...
I valuta bliver man ikke overrasket af pludselige dĂĄrlige informationer om ens aktie eller bare en general dĂĄrlig stemning..
Valuta lever deres eget liv som man selvfølgelig også skal følge tæt !

Denne investeringsmulighed synes jeg man ska tage seriøs,og vil være en oplagt strategi at ha.Jeg har nu 2 fronter at arbejde med aktiehandel og valutahandel,det giver god mening med den spredning !
HĂĄber at dette indspark giver lidt stof til eftertanke :-) !

Jeg vil selvfølgelig være behjælpelig med alle de spørgsmål der måtte
dukke op !

Send en mail til undertegnede pĂĄ nedenstĂĄende forum, hvis I vil vide mere om oprettelse !!

http://www.facebook.com/inbox/readmessa ... 4454388459

Eller E-mail : andreasvibeke@vip.cybercity.dk

Ha en god weekend.

A
Starbreeze
Medlem
Medlem

Re: Maximum profit ved valutahandel via FXCM !

Indlægaf Wichmann skrevet Ons 28. Jan, 2009 11:19

Hmm

Tog et kik pĂĄ det og synes det ser noget skummelt ud det her.

- Når nogen lover overnormale afkast bliver jeg automatisk mistænkelig. Der findes ifølge al teori ikke nogen let vej til overnormale afkast uden at risikoen også følger med.

- Hvordan kan det være, at konceptet markedsføres via facebook og ikke en virksomhedshjemmeside

- Hvordan kan det være, at den amerikanske hjemmeside ligner noget som min bedstemor kunne have lavet flottere? Med alle de penge der tjenes må de da have råd til at præsentere konceptet ordentligt.

- Hvad får du ud af det Andreas? Hvorfor bekymrer du dig om at markedsføre andres produkter?

- Hvorfor synes ham Kieth Long, at det er interessant at få en lille del af gevinsten, når han nu kunne vælge at skumme det hele selv?

Jeg vil opfordre eventuelle interesserede til at gå konceptet minutiøst efter i sømmene inden de sender deres $ over til ham Long-fyren..

/Jon
Brugeravatar
Wichmann
Medlem
Medlem

Indlægaf johnaage skrevet Tors 29. Jan, 2009 12:02

Hej Starbreeze

Det kunne være interessant at vide hvor mange penge du startede med og hvor lang tid du har været inde nu?

Der er en faktuel fejl i det du skriver, sĂĄ vidt jeg er orienteret af SKAT sĂĄ betaler man op til 59% i skat af gevinster pĂĄ valutahandel.

Jeg har været inde på den hjemmeside du henviser til, der er da ingen henvisning til FXCM, hvor finder jeg den, og det er heller ikke muiligt at sende penge til FXCM fra den side.

Den eneste mĂĄde man kan er at sende penge, er tilsyneladende via Paypal, og man kan ikke se hvor de gĂĄr hen.

Glæder mig til at høre hvor længe du har været inde og med hvor stort beløb de har startet, samt hvordan dine resultater ser ud nu?

Med venlig hilsen
John Aage Petersen
johnaage
Medlem
Medlem

Indlægaf rkhanen skrevet Tors 29. Jan, 2009 17:35

Ser meget uprofessionelt ud som Wichmann pointerer - der ikke engang et billede af en dem som har "endorsed" Longs bog: Mark Galant. En simpel googlesøgning vil kunne finde hans billede.

Du må meget undskylde starbreeze...men der er lidt for meget "get rich quick" over dit indlæg: paypal uden man kan se modtager, underlig hjemmeside, markedsføring via facebook, overnormale afkast...hmmm :!:
"Be serious. Be methodical. Be disciplined. Be business-like. Anyone who succeeds in investing without these qualities is the recipient of blind luck and will be fortunate not to fall into a hole before his career is over"
Brugeravatar
rkhanen
Medlem
Medlem

Geografisk sted: København

Indlægaf Starbreeze skrevet Tors 21. Maj, 2009 14:20

Til de gode mennesker der har kommenteret ovenstĂĄende :-) !

Han er nu rigtig nok men ja afkastet er ikke som lovet ,( regnede heller ikke med det ) ,men taget udfra den betragtning, at det skulle være en god investering er det en nitte :-( !

Jeg oprettede en konto der 1 januar og blev lidt "forblændet" af de flotte afkast.Jeg tænkte hvis han "bare" kan generere 5-8% om måneden ville jeg være meget tilfreds.Men nu har jeg dagsdato opsagt kontoen og det endelige afkast blev sølle 5 kilo.....

Jeg vil nu handle pĂĄ egen hĂĄnd via Saxo Bank.

Mvh

Andreas
Starbreeze
Medlem
Medlem

Indlægaf rkhanen skrevet Tors 21. Maj, 2009 21:00

Hej Andreas

Tak for ærligt indlæg og svar! Kan du fortælle mere om hvad der skette? Det startede jo godt med fine afkast, men hvad derefter?

Hilsen

René
"Be serious. Be methodical. Be disciplined. Be business-like. Anyone who succeeds in investing without these qualities is the recipient of blind luck and will be fortunate not to fall into a hole before his career is over"
Brugeravatar
rkhanen
Medlem
Medlem

Geografisk sted: København

Indlægaf pconsult skrevet Tors 21. Maj, 2009 22:31

Hej Andreas,
Det lyder som om du har haft urealistiske forventninger. Hvordan kan en gevinst på 5,000 være en nitte? Man bør aldrig forvente at historiske afkast er en garanti for lignende afkast i fremtiden og med de seneste måneders turbulens på markederne er selv en mindre gevinst da ikke at kimse af. En del af valutamarkederne har været mindre trendende i årets første måneder end i Q3-Q4 2008. Måske burde du tænke mere langsigtet... men pøj pøj med handlen. Kom gerne med bidrag her i forummet, det kunne bruge noget liv ;)
Mvh Kenneth
Kenneth Peippo
PEIPPO CONSULT
http://www.peippoconsult.dk
pconsult
Medlem
Medlem

Indlægaf Karl Marx skrevet Tors 24. Sep, 2009 11:03

Hej

Havde jeg læst denne lovprisning af FXCM så havde jeg ikke oprettet en konto i dette "firma" Men nu har jeg de sidste par uger prøvet at investerer 13.000 $. Men jeg synes ikke det helt er gået som forventet i det jeg nu kun har 11.500$ tilbage. Jeg talte med en flink mand i London, Mads Jensen (inden jeg havde oprettet kontoen) som sagde at han ville være behjælpelig med at lave en god port. Da jeg nu synes jeg havde brug for hans hjælp fik jeg den besked at det ikke sådan lige var at sætte ord på, hvorfor jeg fik tilsendt link til nogle videoer hvor jeg kunne se hvad det var det rigtige at sætte op...

Her en smagsprøve på deres "service"

Den 17. sep. 2009 11.01 skrev Mads Jensen <mjensen@fxcm.com>:

Hej Peter

Tak for opdaten

Hvilke systemer man vælger kommer jo an på ens risiko profil og strageti

Systemer som er gode for en tradere som er meget risiko villige, er nok ikke de bedste for dig, så det er svært at sige ved navn hvilke systemer der er de bedste.

Du fĂĄr alle informationer stillet til rĂĄdighed omkrig deres tidligere resultater og det er derefter op til dig.

Tag et kig på de her videoer som jeg tror vil kunne hjælpe dig med at vælge de systemer som er rette for dig.

Sorter og vælg dine systemer: http://www.fxcm.com/media/fss/FSS-Sorting.mov
Diversificer din portefølje: http://www.fxcm.com/media/fss/FSS-Diversification.mov
Vælg money management opsætning: http://www.fxcm.com/media/fss/FSS-Money-Management.mov

Venlig hilsen
Mads

>>> Peter <peter@gmail.com> 9/17/2009 9:54 AM >>>

Hej
Jeg har prøvet med en del forskellige tradere, med skiftende held. Specielt én synes jeg var spændende nemlig RAIDERFXPRO. Jeg bemærkede at kursen på EURUSD gik op gennem ma30. Og herefter blev der straks handlet short!! Resultetet udeblev heller ikke, nemlig et tab på 140$ P/L. Jeg synes det virker skuffende at det er den "service" man bliver tilbudt.
Jeg husker at du engang skrev at du ville være behjælpelig med vælge nogle gode tradere. Gerne nogle der er mere seriøse end det jeg hidtil har haft.
Med venlig hilsen
Peter
Karl Marx
Medlem
Medlem

Tilbage til Valuta