Bog til nybegynder

Anbefalinger og anmeldelser af diverse bøger om investering.

Bog til nybegynder

Indlægaf aktionær skrevet Ons 31. Dec, 2008 01:20

Hej

Er der en speciel god bog som i kan anbefale en nybegynder indefor aktiemarkedet..

Jeg er blevet ret interesseret i teknisk analyse, så ville høre om I kendte nogle gode danske bøger om teknisk analyse.

Mvh.

aktionær
aktionær
Medlem
Medlem

Re: Bog til nybegynder

Indlægaf Faurby skrevet Lør 03. Jan, 2009 01:13

Uhh det er svært at sige... Hvad jeg ved findes der ikke rigtig nogle TA-bøger på dansk det er i hvert fald i meget begrænset omfang og jeg tror derfor også at indholdet er langt dårligere end de engelske.

Som du kan se har der også været nogle boganmeldelser herinde på Investeringen.dk.

Men en god begynderbog på dansk vil nok være teknisk aktieanalyse fra Investtech den er kort og konkret den gennemgår nogle meget basale ting i teknisk analyse, men igen er det begrænset med stoffet i den.

Eller har jeg bare at håbe på at Munck besvare dette indlæg for jeg tror han har nogle bøger han kan anbefale og ellers tag et kig på Markedspladsen.
Jeg kan se at Munck har en del rigtig gode TA-bøger til salg under "Markedspladsen"
Faurby
Medlem
Medlem

Re: Bog til nybegynder

Indlægaf jesperskov skrevet Lør 03. Jan, 2009 23:37

Børsen, penge&priv.økonomi og de andre kanaler til begyndere kører oftest med nogle gode tilbud til nye abonnementer - hvortil der medfølger en bog til begyndere, hvori du vil få meget god grundlæggende viden.

Ellers er det vel bare at følge godt med herinde og holde øje med markedet ;)
Brugeravatar
jesperskov
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Herning

Tilbage til Bøger